Azrail Yokuşuna Gitmek




Gömülmesinden Yedi gün geçmemiş bir büyücü yada Rüyada cin musallatı ile ölmüş kimsenin mezarı bakır kürekle kazılarak kefeni alınır. Bu mezardan biraz da Toprak götürülür yatsı ezanı okunduktan sonra Azrail Yokuşu ya da Berzah alemi olarak bilinen ve ölmüş Bazı insanların büyük cinlerin ve şeytanların kıyameti bekledikleri aleme bu vesileyle geçiş yapılır. Azrail Yokuşu ya da Berzah alemi olarak bilinen bu alemde iblisler Cinler ve birtakım büyük ilminde ilerlemiş insanların ruhları bulunmaktadır, Çünkü bu alem ancak Allah'ın lanetlediği şeytanların ve büyücülerin alemidir. Berzah alemine gidebilmek için hüddam olmak gerekir, bu sıfata sahip olmayan kimse şeytan kefeni kullanarak Azrail yokuşuna geçiş yapamaz. Çünkü Azrail yokuşuna yani Berzah alemine geçiş yapmak hüddamlar için bile tehlikeli iken Sıradan insanlar için kıyamete kadar geri dönememek anlamına geliyor. Hüddamlar ise ancak çözümü olmayan büyük musallatlar dan yani cin padişahlarının Musallat olmaları gibi durumlarda ya da Cinler tarafından kaçırıldığı bilinen insanların durumlarını öğrenebilmek için şeytan kefenini kullanarak Azrail yokuşuna yani Berzah alemine giderler.

Berzah alemine gitmek ile ilgili en eski kayıtlardan biri Osmanlı döneminde 1800'lü yıllarda yazılmıştır. Anadolu'da yaşanan ve sayısı iyice artmaya başlayan alkarısı olayları birçok yeni doğmuş çocuğun kaybolmasına ve lohusa dönemindeki kadınların da delirmeleri ne hatta ölmelerine neden olmuştur. bunun üzerine dönemin velilerinden biri İmam muheyne ismindeki ünlü bir Hüddam dan Yardım ister bugüne kadar ulaşan mektuplarda anlatılanlar şöyledir. Köyleri ve kasabaları gezdiğimde Her doğan çocuğun kaçırıldığını kaçırılmayanlar ise hastalıklı kol ve Bacaklarında eksikler ile doğduğunu gördüm, böyle bir belaya ömründe şahit olmamıştım. Bu kasabalarda bir uğursuzluk bir bela Olduğu belliydi çokça Hamile kadında delirmiş evlerini barklarını ateşe vermişti hocalar Alimler bu işe çocuğun bulamadılar Ben de bu alkarısı vakalarının çözümünün ancak Berzah alemine giderek bu kafir cinlerin efendileri ile görüşmek de buldum.


İmam muheyne Berzah alemi ile ilgili mektuplarında şöyle anlatıyor Berzah alemi çoğu zaman soğuktur Güneş hiçbir vakit görülmez Bu yüzden hava puslu ve Gri renktedir ve her zaman için rüzgarlı dır bazen hisse çok sıcak ve alev renginde rüzgarların estiği bir yer olur. Orada kendi haline dolaşan Ruhlar görülür Hepsi de ne yaptıklarından habersiz kıyametin gelişini bekliyorlar. Berzah aleminde yürümekte zordur Bir yandan da iblisler şeytanlar ve cinler aleminin en güçlüleri orada dolaşırlar. Çünkü cehennemin kapılarından biri Berzah alemini açılmaktadır. Ben Berzah alemine çıktığımda Bu varlıkların hepsinin gözleri benim üzerimdeydi dikkat çekecek bir Yanlışım olursa beni orada tutar ve bir daha bırakmazlardı.




İmam muayene sonrasında neler yaptığını öğrencileriyle olan mektuplaşması da yazmamış, fakat Berzah alemine yolculuk yapmış hüddamların anlattıklarına göre, Berzah aleminde gereğinden fazla durmak ya da geri döndürecek birinin olmaması demek oradaki kafir Cinler tarafından kıyamete kadar tutulmak kısaca Berzah aleminde sıkışık kalmak anlamına geliyor. Bu olay aynı şekilde Hasan karacadağ'ın yönetmenliğini yaptığı Elçin filminde dekore edilmiş bir cin akrep ismindeki hüddamın kılığına girerek birkaç gencin şeytan kefeni ile Azrail Yokuşuna Diğer adıyla Berzah alemine gitmesine neden oluyor, gençler onları Geri getirecek kimse olmadığı için kıyamet vakti ne kadar Azrail Yokuşu'nda sıkışıp kalıyorlar. Aynı şekilde Semum filminde de büyü vesilesiyle Musallat olan bir cin yok etmek yani yakmak için bilgili bir hüddamın Berzah alemine gittiğini görüyoruz, orada cini buluyor Ve büyünün bozulmasına vesile oluyor. Berzah alemi sadece İslam'da değil birtakım Büyü dinlerinde de şeytan ve cinlerle bağlantı kurmak onların bulunduğu alemlere gitmek ve bazı özel nedenlerle kullanıldığı biliniyor. Berzah alemine giden ve dönen bir hüddam kendini Orada günler geçirmiş da hissetse de aslında dünyada göz açıp kapatacak kadar kısa zaman geçmiştir. Berzah alemine benzer yerler Aynı şekilde Eski Sümer tabletlerinde kötü ruhların yaşadığı alemin tatilinde kullanılmıştır
.

Hatta antik Mısır medeniyeti ve özellikle hititlerin öte alem tasviri de tıpatıp Berzah alemi anlatımıyla uyumludur özellikle hititlerde ötealem usulü soğuk rüzgarlı ve kötü ruhların bulunduğu bir ailem olarak anlatılıyor bu kadar çok benzerliğin tesadüf olması ise neredeyse imkansız denecek kadar zordur birçok video onda sık sık kullandığım yakından tanıdığım ve ölü yıkayıcıları yapan Çanakkaleli hüddam Harun hoca da Berzah alemine birkaç kere gitmek zorunda kalmıştır kendisinden çok uğraşarak öğrendiğim Berzah alemine ilk gidişini şu şekilde anlatıyor otuzlu yaşlarda bir kadın yardıma ihtiyacı olduğu ve birçok hocanın ilgilenmesini rağmen durumunun tedavi edilemediği gerekçesiyle bana getireyim o yıllarda böylesine korkutucu vakalarla çok karşılaşmamıştım. Allah'ım kadın hamileyken psikolojik bir takım sorunlar yaşamaya başlayarak çocuğunu doğurmak istemediğini çocuğun aşık bir cin musallatı yüzünden dünyaya geleceğini söylemeye başlamış bir gece ise kocası Eşinin yanında olmadığını fark edip uyandığında onu banyoda kendi karnına sapladığı bir bıçakla bebeğini öldürürken görmüş.
üzerindeki cin musallatını def etmek için bana getirdiklerinde gözleri mosmor el ve ayak parmakları da kasılmış haldeydi ne konuşabiliyor ne de rahat bir şekilde yürüyebiliyor Allah kimseye böyle bir Musallat göstermesin. Musallat uğramış kadın odaya girer girmez onu oturduk sorularıma başını sallayarak Evet ya da hayır demesini söyledim. Annen Rahime yi gördüğünde korkuyor musun diye sordum la ilahe illallah bir anda elleriyle yüzünü dövmeye başladı kocasına ve akrabalarına kadının ellerini tutmalarını söyledim. Avucumu açık yüzüne tuttum gördüğü bir hayvan ise başını evet diye sallamasını Eğer bir insan görüyorsa hayır diye işaret etmesini istedim Avucumu Onun Yüzüne doğru tuttuğumda bu Güçsüz kadın bir anda üzerime saldırdı saldırırken Aleyhisselam'ın Aleykümselam aleykümselam diye bağırıyordu yani harim cin padişahı mihrez in oğullarından biridir bu kadın Harim isimli bu güçlü ve tehlikeli cinin musallatına uğramak için ne yapmış olabilirdi.
Eğer Musallat olan Cinler bir cin padişahı ya da Orijin padişahının evlatlarından biri ise bu Musallat ancak Berzah alemine gidilerek çözülür Nusaybin'de yaşayan ve yakınım olan bir adamı durumdan haberdar ederek Çanakkale'ye çağırdım birlikte mezarlığa giderek yeni gömülmüş olan bir Büyücünün kabrini kaztık kabirden bir avuç ölü toprağı ile ölünün kefenini çıkardık Ben ormanlık bir alanda bu kefenin içine uzandım diğer arkadaşım beni toprağa gömdü ve sadece hüddamların bildiği gizli bir ilim ile Berzah alemine yani Azrail yokuşuna gitmemi sağladı. Berzah alemine gittiğimde hatırladığım ilk şey sert bir rüzgar ve kurumuş otların arasında olduğumuz çevremde oradan oraya dolanan ifritler şeytanlar gözlerini bana dikmiş izliyorlardı, cin padişahı mihrez in oğlu harim buldun Harim kadına yapılan çok eski bir büyü nedeniyle Musallat olmuştu Bundan sonrası hüddamlık ilminin sınırlarındadır. Anlatırsan ben de yanarım sizde yanarsınız döndüğümde toprağın altında nefes nefese kalmıştı, benim Berzah alemine gidişim ve dönüşüme aracılık eden arkadaşıma ne zamandır toprağın altında olduğumu sordum o ise henüz Gidip gitmediğini dahi fark etmemişti.

Yorumlar