CİN KUYUSU ! En Tehlikeli Cinlerin Yaşadıkları Yer !


CİN KUYUSU ! En Tehlikeli Cinlerin Yaşadıkları Yer !

Allah onlara bu izni vermiştir Allah onlara kendilerine yapılanların intikamını alma izni vermiştir cin kuyu Çin kuyusu Çinlilerin büyük günahları gerçekleştirdikleri yerler cinlerin Esrarı kitabını yazan İmam Şibli der ki kim çalıların altında kalmış bir kuyu yada çölde kurumuş bir kuyuya denk gelirse Euzu billahi mineşşeytanirracim Bismillahirrahmanirrahim diyerek oradan uzaklaşsın Çünkü o kuyu şeytanların ve ifritlerin yuvasıdır Allah hepimizi korusun amin amin 1940'lı yıllarda Harran'da köylülerin çocukları kaybolmaya başlamıştı fakat köy halkından kimse bu durumu Jandarma'ya bildirme Öyle ki kayıp çocukların sayısı 8'e kadar çıkmış ve köy halkı neredeyse hiçbir şey olmamış gibi günlük hayatına devam ediyor ve kimse kimseye bu yaşananların konusunu daha açmıyordu köy Harran halkı tarafından Lanetli olarak anılmaya başlandı Çünkü bu köydeki çocuk kayıtlarına rağmen yaşanan Ölüm Sessizliği çevre köylerde yaşayan insanları dahi korkutuyor ve insanların bu köyde uğramasına neden oluyordu bu olayları duyan Arş Hoca ismindeki gizemli bir iddiam kaybolma vakalarının yaşandığı köye gelerek onlara yardım edebileceğim söyler Arş hocanın Bu konuyla ilgili yazdıkları şunlardır buradaki köylere yakın bazı cin kabilelerinin yaşadığını biliyordum Üzerine de çocuk kaçırma vakaları yaşanmaya başladığında köylülere yardım edebileceğim e dair haber gönderdim fakat bir cevap alamadım bunun üzerine ben ve birkaç yardımcım Harran'ın bu küçük köyüne gittik köylüler oraya geldiğimizde hepsi büyülenmiş gibi sessizce beni izliyordu yardımcılarının da ben de korkmuştum ilk defa böyle insanlara şahit oluyordum sanki öldürmek istercesine sessizce bizi izliyorlardı köydeki bir yakınımın evine gittim bana söylediğine göre civarda birçok tarihi yerleşim yeri ve define olduğu düşünülen eski mezarlar varmış ve köylüler büyü işleriyle uğraşan bir hoca ile anlaşarak bu defineleri bulmalarına yardımcı olmasını istemişler köydeki akrabam köylülerin bu yaptıklarını anlat Türkan içimden Allah'ım sen bu insanlara yardım et diyerek dua ettim çünkü Eğer define bulmak için büyü vesilesiyle birinden yardım istenirse orijinde bu yardımın karşılığı olarak kurban ve kan olur Çünkü Cinler karşılıksız asla yardım etmezler Anlaşılan a göre köylüler define bulmuş ve altınlara sahip olmuşlardı Fakat bu altına 50d Yani herkes bu Çinlilere verdikleri adağı yerine getirmek zorundadır bu Allah'ın emridir çocuk kayıpları da bu yüzden gerçekleşiyor olmalıydı o gece köydeki akrabamın evinde kaldık akşam ezanı okunur okunmaz herkes evine gitti dışarı baktığımda köyde ışığı yanan bir tek evde yoktu bu insanlara ne olmuştu böyle sanki Akşam olduğunda bir şeylerden saklanıyor gibiydiler Allah'ım burası nasıl lanetini bir köy o sırada bir takım insan bağırışları çığlıklar duymaya başladım bazı varlıklar kapıları tıkla atıyordu Bizim kaldığımız evin kapısı da çalındığında korku ile kapıyı açtı evin önünde kimse yoktu ama bir adamın sokakta karısının çığlıkları bağırışları arasında kucağındaki küçük çocuğu götürdüğünü gördüm Adam Allah'ım beni kurtar bu lanetten bu beladan bizi kurtar diye ağlıyor bir eliyle de kendi başına vuruyordu sanki çocuğunu bir yere zorla Götürüyor gibiydi işi şaşırtıcı canı köyden kimse bu görüntülere rağmen evinden çıkmamıştı adamın yanına giderek ne yaptığını Sordum la ilahe illallah muhammeden resulullah Adana'da hiç Buradan git Bela getirme bize kız Iğdırlı onları diye Bir süre sonra ise adamın karısı ağlayarak konakladığı MV geldi kocasının yeni doğmuş çocuklarını Köyü Köyün yakınındaki bir kuyuda Çinlilere kurban edeceğini Allah rızası için benden yardım istediğini söyledi Ben ve yanındakiler birlikte kadının tarif ettiği kuyuya gittik bismillah bismillah bismillah ya vardığınızda adamın küçük çocuğun boynunu keserek kanını kuyuya kattığını gördüm Allah'ım kuyunun için çocuk cesetleri kesilmiş el ve ayaklar muskalar keçi boynuzları ve büyülerle doluydu bu kuyunun adı cin-kuyusu uyduruyorsun Bundan sonrası ve köy üzerindeki lanetin nasıl çözüldüğü yazılmamış Arş hocanın da bu olaydan Birkaç yıl sonra nedensiz bir şekilde öldüğü biliniyor fakat olayların yaşandığı Harran'ın bu küçük Köyü'nün yakınlarına köylüler tarafından Arş Hoca'nın Türbesi yapılmış  bu türbeye giden herkese Arzu hocanın o köyde ne kadar uzun süre kaldığı köydeki belaları ve büyüleri kaldırmak için neler yaptığı hala anlatılıyor günümüzdeki şehirle birleştiği için kaybolsada hocanın Türbesi Harran Yavuz Sultan Selim İlkokulu'nun bahçesinde hala insanların ziyaret ettiği ve birçok sıradışı olaya şahit olduğu bir yer olarak duruyor cin kuyuları çok eski yıllardan beri hüddamların ve alimlerin insanları uyandıkları birer Bela çukurları Iğdır yine İmam Şibli nin anlattığına göre Zuzula kulyas Rihanna gibi bazı Çin kabilelerinin Musallat oldukları kişileri öldürmek yerine kuyulara bıraktıkları oluyor cin-kuyusu adı verilen bu karanlık ve derin kuyularda o insanlar günlerce aç ve susuz kimse Ben habersiz olarak görüyorlar bu konuda yaşanmış bir olay ise şöyledir fyon'da bir adam caminin içerisine kendini atarak namaz kılmaya başlar birkaç gün boyunca buradan çıkmaması üzerine İmam şüphelenerek onun günlerdir camide olduğunu Bunun üzerine yaşlı adam imam haberler evinin bahçesindeki toprağın üzerine kaynar su döktüğünü O günün akşamında evinin çevresinde iri yarı siyah yüzlü bir takım varlıkların dolaşmaya başladığını söyler En sonunda da korkuyla kendisini camiye atmıştır ve eğer camiden çıkacak olursa bu Çinli'yi varlıkların onu kollarından tutarak yürüteceği ne ve bir kuyuya bırakacağını söyler İmam bu duruma İnanmaz yaşlı adam da ona yatsı namazından bir süre sonra camiye gelmesini bu Çinli'yi varlıkları kendisinin de görebileceğiniz söyler mam o gün yatsıyı kıldıktan sonra yaşlı adamla birlikte beklemeye koyulur yaşlı adam korkuyla Ayetel Kürsi okuyarak caminin içinde dolanmaya başladığında İmam kapıyı açarak dışarı bakar gerçekten de yaşlı adamın söylediği gibi siyah yüzlü iri yarı varlıklar caminin çevresinde dolaşıyor ve yaşlı adamın camiden çıkmasını bekliyorlardı kafir Cinler camilere gidemedikleri için Musallat oldukları kişilerin çıkmasını beklerler ve Musallat oldukları kişileri kollarından tutarak zorla saatlerce Hatta günlerce yürüttükleri bilinir Öyle ki Bu Azap musallatı uğramış insanın ayaklarının kırılmasına dahi neden olabilir ve en sonunda da o kişiyi bir kuyuya bırakarak ölüme terk ederler üzülmen ismi verilen genellikle Arabistan ve Mezopotamya bölgesinde yaşayan Çinlilerin de insanların evlerinden bazı Kur'an'ı Kerimleri altın gibi eşyaları alarak bir kuyuya bıraktıkları anlatılmaktadır Anadolu'da Birçok yerde de kuyulardan birtakım insan seslerinin geldiği kuyuların çevresinde Çinlilerin yaşadığı biliniyor Hatta bazı kuyularda büyülerin bulunmasının nedeni de bu yerleri cinlerin bulunduğu yerler olmasından kaynaklanıyor Peygamberimiz de bu konuda bizleri uyararak kurumuş su kuyusunun kafir cinlerin yerleri olduğunu ve koyu yakınlarına çadır kurulmaması gerektiğini söylemiştir Nusaybin cinleri nin yaşadığı yer olan cin Tepesi ismindeki tarihi bölgede bulunan eski bir kuyuda Tıpkı bu anlatılanlarla uyumludur Öyle ki birtakım rahatsızlıkları olan insanların burada bir gece geçirerek Müslüman cinlerin yardımı ile iyilikleri iddia edilmektedir Hatta Nusaybin Çin tepesinde bir gece geçiren insanların hepsi gece orada kaldıklarında cin tepesindeki kuyulardan birtakım insan sesleri geldiğini zaman zaman ezan ve dua seslerinin de belirgin bir şekilde duyulduğunu söylemişlerdir Allah hepimizi korusun amin

Yorumlar