Büyü Öğreten İki Melek - Harut ve Marut




Allah Harut ve Marut isimli iki meleğin Babil şehri Ne gönderdi. Görevleri isteyenlere büyü ilmini öğrenmek isteyen kişilere de bunu öğretirken bu bilgilerin karşılığının Cehennem olduğunu söylemeden kimseye büyü öğretmezlerdi. Harut ve marut'un bu hikayesi Kuran'da şöyle anlatılıyor insanlara sihir öğretiyorlar ve Babil'de Harut ve Marut'a bu iki meleğe indirilen şeyleri öğreniyorlardı Halbuki o ikisi Biz ancak ve ancak sizi denemek için gönderildik sakın sihir yapıp da kafir olmayın demeden kimseye bir şey öğretmezlerdi, işte bunlardan Karı ile kocanın arasını ayıracak şeyler öğreniyorlardı. Yemin olsun ki büyüyü her kim satın alırsa onu alanın ahirette bir nasibi olmayacağını da çok iyi biliyorlardı. Hakkıyla bilselerdi uğruna canlarını sattıkları şey ne çirkin bir şeydi. Allah bu ayetlerle Harut ve Marut isimli iki meleği insanları denemek için gönderdiğini ve onlardan öğrenilen büyüleri yapmanın tek karşılığını cehennem olduğunu söylüyor, fakat birçok insan Cehennemi kabul edip Harut ve Marut isimli iki meleğin öğrettiği büyüleri yaparak kendilerini sonsuza kadar lanetlemiş oldular. Eski kitaplarda anlatılanlara göre bu iki Melek insanların kötü huylarını insanların yalancı olduklarını gördüler ve Allah'a Biz onlardan daha iyiyiz neden onları bizden Üstün tutuyorsun, diye sordular Allah da bu 2 meleğe insanların nefsi olduğunu söyledi, sonra da size nefis vereceğim eğer günah işler iseniz size de azabı tattıracağım dedi. Harut ve Marut da bunu kabul ettiler fakat NEFS sahibi olduklarında İkisi de birçok günah işledi, sonunda da azabı çarptırıldılar.
İkisininde cezası dünyada bir mağarada kıyamete kadar baş aşağı asılma oldu. Harut ve Marut bir mağarada baş aşağı asılı kalma cezası aldılar, aynı zamanda Allah'ın verdiği görevi tamamlayarak kıyamete kadar Cehennemi kabul edenlere büyüyor etmeye devam ediyorlar. Eski Alimler bu mağaranın Şam yakınlarında bir yerde olduğunu ve ancak büyük çaplı büyüler yapan ve Çinliler tarafından haber verilmiş büyücülerin o mağaraya gidip Harut ve Marut Tan bilgi edinebilecek. Yine eski alimlerin kitaplarında tehlikeli ve bilgili bir Büyücünün Şam'da bu mağaraya gidişi şu şekilde anlatılıyor. Büyü ilminde ilerlemiştim Bir gün hocam bana gelerek Eğer ilmini ilerletmek istiyorsan şu bölgedeki Harut ve marut'un bulunduğu mağaraya gitmem gerektiğini, Bu mağaranın İki dağın arasında kaldığını söyledi.
Ertesi gün yola çıktım 20 günlük yoldan sonra burada tanıştığım muska yazan bir kadın bana mağaranın yolunu gösterdi, bende gittim mağaranın girişine çalılar vardı, o çalıları temizlerken içeriden bir ses kimdir o, diye bana Seslendi ismimi ve babamın ismini söyledim. İçeri girdiğimde ayaklarından aşağıya doğru asılmış iki varlık bana öğrenmek istediğim büyüleri sordu. Ben de söyledim büyülerin nasıl yapılacağını anlattıktan sonra beni gönderdiler. Harut ve Marut'a 2 topluluk arasında savaş çıkarmak için ay'ın Hilal'in hangi şeklinde iken ve yılın hangi mevsiminde büyü yapmam gerektiğini sormuştum. Tanıştığım bir Büyücünün Harut ve Marut ile karşılaşması ise şöyledir. Büyü ilminde ilerlediğini yıllarda bir gece emrim altındaki bir cinni bana görünerek, istersem Şam'a gidip Harut ve Marut dan bir takım Sırlar öğrenebileceğimi söyledi. Ben de bir süre sonra Ramazan ayında Şam'a doğru yola çıktım. Şam'da kısa zaman kaldıktan sonra şehrin çok dışındaki İki dağ arasında kalan bir mağara önüne geldim. O sırada bir ses kimdir o diyerek bana Seslendi, kendimi tanıttıktan sonra Ey lanetli kul izin verilenlerdensin içeri gir dedi.
sonra küçük delikten içeri girdim mağaraya girdiğimde korku ile titremeye başladım. Bismillah Bismillah Bismillah içeride 2 iri yarı varlık baş aşağı mağaranın tavanın asılmıştı Gözleri Kan çanağına dönmüştü onların Harut ve Marut isimli İki Melek olduğunu anladığım da bana öğretecekleri işlerin karşılığının ancak Cehennem olduğunu bunu kabul edip etmediğimi sordular.
Ben de kabul ettim. öğrenmek istediğim Büyü yü bana anlattılar sonra da oradan ayrıldım bu yaşıma kadar şahit olduğum şeyler karşısında Daha kötüsünü görmemiştim. Allah'ın 2 meleği azap içindeydi Harut ve Marut Allah'tan aldıkları görevlerini kıyamete kadar devam ettirecek olsalar da onların nerede olduğunu ancak ilminde ustalaşmış ileri seviyedeki Büyücüler cinleri aracılığıyla öğrenebilirler. Kitaplarda anlatılanlara göre Şam tarafındaki İki dağın arasında kalan ve insan bedeninin zor soracağı girişi olan bir mağarada vardır, fakat unutulmamalıdır ki büyü yapana da yaptırana da Allah lanet eder ve Kur'an'a göre de bu İki Melek Allah'ın lanetinin Kabul ediyor musun diye sormadan hiçbir şey öğretmezler .

Yorumlar

Yorum Gönder